mandag 30. mars 2015

Påskelitteratur - En utfordring

Jeg tenkte at bare to bøker måtte være greit å ha med på hytta, da vi er
 tre familier med barn der, og lite eller ingen tid til å lese. Og data og blogg blir det ikke noe av disse dagene. .

Men så har jeg lest de planlagte bøkene før jeg kom så langt som til hytta!

Da venter jeg med påskebøkene til langfredag, da vi er tilbake hjemme, og i faste rutiner og omgivelser igjen.

Og hva skal jeg lese da? Har ingen peiling! Har en haug uleste bøker liggende, så jeg må nok velge noen av disse. Krim eller noe annet. Har ikke oversikten her jeg er nå, men vet at det ligger noen godbiter der. Dette blir min personlige påskeutfordring i år!

God påske til alle mine bloggvenner!


4 kommentarer:

  1. Vona du får ei koseleg hyttepåske !

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Herlig påskelesehilsen, uten bøker. Jeg hadde også laget meg til en stabel, men siden vi ikke reiste på påsketur før i dag mandag, så ble to bøker lest i sin helhet, og to påbegynt. Etter tidligere lærdom hadde jeg en god del å gå på. Håper du koser deg på påsketur med familien :)

    SvarSlett