fredag 31. juli 2015

Kunsthøjskolen på Ærø neste!

Neste uke skal jeg tilbringe tida på denne flotte kunsthøjskolen på den sjarmerende øya Ærø i Fynfjorden i Danmark! Herlig luksus! Jeg har vært de før, og vet at det et fantastisk sted med godt miljø og ikke minst nydelig, dansk mat. Forhåpentligvis får jeg inspirasjon til å fortsette å male, noe det har vært alt for lite av det siste halvanna året!
 Og det beste av alt, jeg drar sammen med tre flotte venninner. Vi skal nok få mye ut av denne uka.

Her to bilder fra stedet, hentet fra fotoalbumet mitt da jeg var der for noen år siden. Det var en uke med kunsthistorieforelesninger og lange dager i atelieret. Det blir sikkert like bra nå også!



2 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på at du kommer hjem inspirert til fingerspissene, kos deg masse!

    SvarSlett