fredag 1. juli 2016

Oppsummering juni 2016

Juni - sommermåneden nummer en. Alt vokser og gror med stor fart, og vi har faktisk hatt en nydelig værmåned. Og bøker har jeg lest. Denne måneden ble det 12. Flere enn jeg trodde, faktisk.

Norske bøker:
Heine S.Bakkeid: Jeg skal savne deg i morgen 2016
Øystein Borge: Den syvende demonen 2016
Heidi Linde: Norsk sokkel 2015
Marit Reiresgård: Paradisbakken 2016
Egil Foss-Iversen: Ørnens skygge 2015
Jan Erik Fjell: Lykkejegeren 2016
Jørgen Jæger. Fortielsen 2016
Viktoria Bø: Adresse Alberta 2016
Per Knutsen: Broren til Hugo 2016

Utenlandske bøker, svenske:
Kristina Ohlsson: Steinengler 2016
Martina Haag: Det er noe som ikke stemmer 2016
Simona Ahrnsted: Bare en natt 2016

7 krim
4 romaner
1 novellesamling

Det ble mye krim, så nå har jeg lyst til å lese koseromaner. Men så sitter jeg med en haug tøffe bøker lånt fra biblioteket, og flere lesereksemplar fra forlagene, så jeg får se hva som skjer. Helseproblemer i famlien fører også til at konsentrasjonen er noe laber, og tankene på avveie. Men samtidig er det godt å forsvinne inn i en bok når det blir tøft
.





2 kommentarer:

  1. Du har litt å lese du også, ja, ser jeg. Og du har lest mye i juni.:) På tross av helseproblemer i familien.
    Har lest noen av dine bøker og har også en del av dem på vent. Ønsker deg en fin juli på alle plan Åslaug.:)

    SvarSlett
  2. Det var haugen sin det, 12 bøker er ikke noe å kimse av. Jeg hadde lest 7 av dine norske bøker, og må takke deg for tipset om Broren til Hugo, den var utrolig bra! Håper det går bedre med helsen og at juli blir fin for deg :) God sommer Åslaug!

    SvarSlett