søndag 22. oktober 2017

En smakebit på søndag . Vi sees (ikke)


Mari med bloggen Flukten fra virkeligheten stiller trofast opp hver søndag, slik at vi andre bloggere kan gi små smakebiter av bøker vi leser. Flott tiltak

Søndagens smakebit kommer fra en bok jeg ikke har begynt å lese, men har lagt inn fra eBokBib. Jeg er nemlig på hytta, der mannen og jeg passer et barnebarn denne helga. Da drar jeg ikke på bøker, men låner via eBokBib. Lettvint og greit. Boka heter "Vi sees (ikke)" og er skrevet av Sara Løkvik Husby.. 

Første orda i boka er :
Jeg er Ingeborg. Jeg har egen leilighet, høye kinnben, en jobb jeg tidvis mestrer - og en egen evne til å aldri være helt fornøyd. Jeg er 32 år. Trettito og middels god.

Det skal bli spennende å finne ut hva som kommer på de neste sidene!




10 kommentarer:

  1. Trettito og middels god, det kan jo bli bra. Spent på å høre hva du synes :) Ha en strålende søndag Åslaug!

    SvarSlett
  2. eBokBib er en fin app. Jeg låner også bøker der. Stort sett når jeg må vente på noe, eller er ute et sted og ikke har med bok. Jeg liker best papirbøker hvis jeg skal velge. Men e-bøker er likevel en fin oppfinnelse :-)
    Ha en riktig fin søndag!

    SvarSlett
  3. E-böcker är bra när man inte orkar släpa på pappersböcker :) tack för smakebiten!

    SvarSlett
  4. Denne boken har jeg ikke hørt om, så det blir interessant å høre hva du synes om den :)

    SvarSlett
  5. Tack för smakbiten. Det där med e-böcker från biblioteket är ju vansinnigt praktiskt när man ska resa.

    SvarSlett
  6. Den boken känner jag inte till. Tack för smakbiten!

    SvarSlett
  7. Tack för smakbiten. Det var en tidigare okänd bok för mig.

    SvarSlett
  8. Ny bok för mig, tack för smakbiten!

    SvarSlett
  9. Jag känner inte till boken tyvärr. Tack för smakebiten.

    SvarSlett
  10. känner varken till bok eller författare. tack för smakebiten!

    SvarSlett