lørdag 26. april 2014

Øvelse gjør mester(?)

Tegner og maler altfor lite for tida, så jeg må gjøre noen øvelser innimellom nå framover.Skal stille ut bilder i oktober, og må snart planlegge hva jeg skal male. I dag var jeg innom en akvarellmaler fra Bodø, som har utstilling akkurat nå, (Eva- Christin Hillestad), og når jeg ser andres malerier får jeg ny energi og det klør i fingrene etter å sette i gang snart! Har ikke med utstyr til Bodø, så dette er skisser på kopieringspapir og med vannfarger fra barnebarnets maleskrin.Men hensikten er oppnådd: trening.



2 kommentarer:

  1. Så kjekt å se. Går det virkelig an å male på kopipapir? I Bergen er det "utevær" - så jeg sitter no og leser jeg :) Ha en strålende lørdag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, det er nettopp det som ikke går. Det blir buklete og feil. Men i nøden spiser fanden fluer, som det heter! Her er det overskyet i dag. Tåke i morges.

      Slett