tirsdag 10. juni 2014

Mye dukker opp ved rydding!

Etter en fantastisk utedag i hage og natur, ble det tid for litt rydding på arbeidsrommet. Og der dukket det opp en haug akvareller som jeg helt har glemt. Samlet noen til et par kollasjer, bare for artighets skyld. Bør nok få meg et bedre system på det jeg oppbevarer. Har allerede tatt i bruk det som var grønnsakskjeller/matkjeller til oppbevaringsrom for større bilder som akrylmaleri og innramma akvareller. Mannen i huset satte opp en rekke hyller der, som nå er fulle.
Jaja, sånn går nå dagan.
                                     Min datters staselige Berner Sennen, som dessverre ikke er der lenger.

Diverse akvareller



Noen halvferdige skisser, som jeg neppe gjør noe mer med.
 

2 kommentarer:

  1. Så gøy å finne igjen noe du har laget for lenge siden. Det du lager er så levende og fullt av fart, det er gøy å se :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Tine. Rydder litt i dag også, i skisser og pasteller mest.

      Slett