mandag 31. august 2015

Oppsummering august 2015

Da er august ferdig, og sommeren kom endelig! Langvarig varme og ingen nedbør, sol og stille dag etter dag. Utrolig! Og en ukes opphold på kunsthøyskole på Ærø i Danmark var toppen av kaka i denne måneden.


Bøker lest:
Utenlandske:
Tove Jansson: Billedhuggerens datter. Bografi/roman 2012
Paula Hawkins: Piken på toget. Krim 2015
Kathleen Tessaro: Debutanten. Roman 2015
Sara Gruen: Ved vannkanten. Roman 2015

Norske:
Hege Arstad: Føkka opp. Roman 2015
Veronika Erstad: Eg er så nær morgonen eg kan kome. Dikt/tekster 2015
Gert Nygårdshaug: Eclipse i mai. Roman 2015
Åge Baste Vassdal: Angrer nesten ingenting. Roman 2015
Jo Nesbø: Mere blod. Krim 2015
Maren Uthaug: Sånn ble det. Roman 2015
Ane Bjøru Fjeldsæter: De uberørbare. Dokumentar 2015
Kristians S Hæggerenes: Fettere og kusiner. Roman 2015
Miriam Neergaard: Stormen og stillheten. Roman 2014

Nå leser jeg både dikt, noveller og en roman samtidig. Ikke det beste, men på grunn av at jeg har reist fram og tilbake med båt er det lettvint å ta med noe som ligger på Ipad eller Iphone. September blir en travel lesemåned tror jeg!







1 kommentar:

  1. Du verden, ser ut til at du har rukket litt av hvert i august måned ja - blir litt inspirert til å prøve og holde en oversikt over lesingen - jeg gjør ikke det.

    SvarSlett