fredag 28. juni 2013

Hamstrer barnebøker til sommergjestene kommer

Om noen dager får jeg besøk av min datter og to kjekke karer på 7 og snart 12 år. Da må jeg ha lesestoff, i tilfelle regnvær forstyrrer uteaktivitetene. Var innom biblioteket og kjøpte utgåtte bøker for noen få kroner. Men da jeg kom hjem lå det mail fra dem om at var sterkt ønske om Harry Potter- bøker på engelsk. Så nå har jeg ringt biblioteket og bestilt disse. Da lurer jeg på om de andre blir litt for "tamme"? Men flere besøkende kommer etter hvert, også jenter, så det blir vel behov for dem får jeg tro.
Her er de i alle fall:

 

1 kommentar:

  1. Heldig de er som har en som ordner sommerbøker for seg:) Disse virker da spennende, gamle bøker må jo gjøre de en del nysgjerrige. Hardy guttene er jo garantert spennende, de andre vet jeg lite om. Men hadde det vært meg i den alderen, hadde jeg lest av rein nysgjerrighet:) Kos deg med besøket:)

    SvarSlett