lørdag 11. januar 2014

High Society en fredagskveld

Har sittet og hatt et koselig gjensyn med Grace Kelly, Frank Sinatra og Bing Crosby (og ikke å forglemme Louis Armstrong) i går kveld. Ganske fornøyelig å se disse gamle filmene, som var det store for meg i min ungdom. Jeg så alt jeg kom over av film, skrev dagbok med utklipp fra hver film og samlet på bilder av mine helter. Elisabeth Taylor, Audrey Hepburn, James Dean og Richard Burton var store! Men jeg har aldri hatt sansen for Sinatra, så det var Grace Kelly som jeg følte det var flott å
gjenforenes med i kveld. Herlig film med lite innhold og mye glamour.



Torsdag kveld så jeg på The Sandpiper  med Richard Burton og Elisabeth Taylor! Et flott gjensyn med to av mine store favoritter fra ungdomsårene.


.The Sandpiper







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar