mandag 2. juni 2014

Oppsummering mai 2014


Mai har vært en travel måned, da jeg har vært en uke i Barcelona, og resten av tida har jeg stort sett vært i Trondheim og hjulpet  min elste datter med å flytte fra Bodø til Trondheim. Men 17.mai var jeg hjemme! ( Se bildet) Hjelpen består i å forberede det nye rekkehuset hennes  på at flyttelasset kommer i neste uke. (Maling av en rekke rom bl.a.) Men litt lesing er det blitt likevel, ser jeg, når jeg skal summere opp:

Leste bøker:
Bostrøm Knausgård, Linda: Helioskatastrofen
Weberg, Liv Marit: Jeg blir heldigvis ikke lagt merke til
Plath, Sylvia: Glassklokken
Camus, Albert: Pesten
Fox, Paula: Lånt stas
Kaldhol, Marit: Det skulle vere sol, vi skulle reise til Lodz
Sendker, Jan-Phillipp: Kunsten å høre hjerteslag
Ravatn, Agnes: Veke 53
Flatland, Helga: Det finnes ingen helhet
Kroneberg, Benedicte Meyer: Hvis noen så meg nå
Thydell, Johanne: I taket lyser stjernene
Wollf, Virginia: Et eget rom
Corasanti, Michelle Cohen: Mandeltreet

Eliasson, Gyrdir: Ved sandelva


Kjøpte bøker:
Har holdt meg i skinnet og ikke kjøpt bøker i mai. Gratulerer meg sjøl! ( Greit å være mye opptatt!)

Fra forlag eller annet:
Har fått noen fra forlag, men da jeg ikke er hjemme for tida har jeg ikke oversikten.

3 kommentarer:

  1. Oy, det var litt av en liste. Hvor tar du tiden fra, siden du gjør så masse annet også? Jeg er veldig glad for at du tipset om Pesten, den var utrolig fin å lese. Ser vi har lest fem av de samme bøkene. (Du har noen bøker som går igjen på listen din) Ønsker deg en fin lesemåned i juni, og gleder meg til å plukke opp flere gode tips på veien. I dag forlater vi fineværet på Snåsa og flyr til Bergen igjen, håper det er sol der og :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for at du gjør meg oppmerksom på slike tabber! Ser ut som om jeg klasker på litt ekstra for å få med flest mulig bøker! Håper dere får en fin reise til Bergen!

      Slett
  2. Du har fått lest litt ser jeg. Jeg synes jeg aldri har nok lesetid, men jeg får kose meg med den tiden jeg har :) Av disse har jeg bare lest kunsten å høre hjerteslag. Den likte jeg godt

    SvarSlett