torsdag 1. januar 2015

Oppsummering desember 2014


Årets siste måned er over, og en liten oppsummering er på sin plass. Nå skal jeg vurdere bøker jeg har likt godt, med tanke på Bokbloggerprisen. Ingen lett oppgave.

Bøker lest:
Sveen, Lars Petter: Guds barn 2014- fra forlaget
Ørstavik, Hanne: På terrassen i mørket 2014 - bibliotekbok
Nilsen, Tove: Konge i snø 2014 - bibliotekbok
Moestue, Sigbjørn: I morgen er alt mørkt 2014 -fra forlaget
Michelet, Marte: Den største forbrytelsen 2014- fra forlaget
Rishøi, Ingvild I : Vinternoveller 2014 - bibliotekbok
Bildøen, Brit: Sju dager i august 2014 - bibliotekbok
Skram, Amalie: Julehelg 1900 (1993)- kjøpt
Fossdal Vaage, Eli; Hekla myter 2014-bibliotekbok
Fastvold, Marianne: Kvinner før jul 2011- bibliotekbok
Henriksen, Levi: Bare mjuke pakker 2002- kjøpt
Høyer, Ida Hegazi: Unnskyld. 2014 - bibliotekbok

Holder på med Kjetil Bjørnstads Mozartbok. Den er også fra 2014.

Det er sannelig blitt noen bøker i desember også, til trass for mange andre aktiviteter og mye sosialt samvær med barn og barnebarn.

5 kommentarer:

  1. Godt nyttår Åslaug! Skal si at du har fått tid til å lese litt i din travle desembermåned. Mye nytt og spennende her. Jeg har nettopp mailet avgårde mine nominasjoner, så nå kan jeg vente spent på utfallet :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg sendte også mine nominasjoner for en times tid siden. Spennende! Det er jo umulig å lese alt som kunne være aktuelt, så jeg gleder meg til utfordringene som kommer etterpå!

      Slett
  2. Jeg skal lese et par bøker til, som jeg har stor tro på, før jeg sender mine avgårde.. Ser du har lest mye bra i desember.. Ønsker deg et riktig godt nytt år og ser frem til å følge deg videre.:)

    SvarSlett
  3. Det var virkelig en flott desemberliste, den kan du være fornøyd med :)

    SvarSlett