torsdag 30. april 2015

Opsummering april 2015


Kort oppsummering denne måneden. 10 bøker lest, ikke verst, da jeg har reist en del, og ikke lest hver dag.

Utenlandske
Linda Olsson: I skumringen synger svarttrosten Fra forlaget
Tatiana de Rosnay: Bumerang. Lånt på biblioteket
Rowan Coleman: Livet på nytt. Fra forlaget
Josh Malerman: Lukk øynene - det er noe der ute. Fra forlaget

Norske
Maria Kjos Fonn: Dette har jeg aldri fortalt til noenfør.( Noveller) Lånt på biblioteket
Kari Nygaard: Det frosten tok Fra forlaget
Ingebjørg Berg Holm: Stjerner over, mørke under Fra forlaget
Trude Teige: Jenta som sluttet å snakke - ebok fra eBokBib
Ragnhild Kolden: Krigens skugge - ebok fra eBokBib

Det ble noen bokpakker fra ulike forlag i slutten av mars, så det er mest disse bøkene jeg har lest nå. Viser til  innlegget mitt på forsida av bloggen, der jeg poengterer at jeg er uavhengig blogger, og har ingen forpliktelser om å skrive om bøker jeg får tilsendt. Men når jeg bor avsides til uten bokhandel, er jeg glad for bøker som dumper innom nå og da.

6 kommentarer:

  1. Har lest tre av de du har lest. "Livet på nytt" på jeg se å få lest snart, kanskje det blir i mai. Ønsker deg en fin langhelg, Åslaug :-)

    SvarSlett
  2. Eg har lest dei to siste her. Likte godt Ragnhild Kolden si bok.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, gleder meg til den siste boka av Kolden. God helg!

      Slett
  3. Har lest an av disse (Malerman), og har Stjerner over, Kolden og Livet på nytt på vent.. Ha en fin helg.:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ønsker deg en fin helg i Trondheim!

      Slett