mandag 18. mai 2015

Blogg - hva er det?

Ja det kjennes nesten ut som om bloggverdenene er utenom rekkevidde akkurat nå. To uker uten blogg! Og nesten uten internett! Men det er utrolig hva en klarer, og jeg må innrømme at det faktisk går bra! Og så har dey vært 17.mai også! Med feiring på hytta sammen med familie.

For en times tid siden kom jeg hjem, og mens jeg pakker ut, henger opp, åpner post, spiser litt - må jeg titte innom her.

Når jeg får summet meg litt blir det noen bokomtaler, for litt lesing er det blitt, og en liten reportasje fra Berlinturen. Vi sees!

 

3 kommentarer:

  1. Velkommen tilbake! Ser frem til Berlin-reportasje:)

    SvarSlett
  2. Velkoma heim !
    Rekna med du hadde flotte opplevingar i Berlin !

    Fin kveld frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Velkommen tilbake - man må ta seg "fri" fra bloggingen av og til ja.....

    SvarSlett