søndag 5. juli 2015

En smakebit på søndag


Som vanlig stiller Mari opp med En smakebit på søndag. Vi velger en smakebit fra en bok vi har lest, leser eller skal lese. Fint tiltak, da vi får mange tips om bøker i ulike sjangere. Håper at du ikke har tatt ferie enda, Mari, for jeg har en smakebit klar i dag. Sist søndag deltok jeg ikke, på grunn av at da koste jeg meg i Danmark sammen med familie. se fler smakebiter her




Dette er en liten smakebit fra en bok jeg såvidt har begynt på. Jørgen Brekkes "Menneskets natur". Har ikke lest bøkene hans kronologisk, noe jeg egentlig ikke syns er så viktig.
Her er smakebiten, fra prologen på første side:
"Dette er ingen krimgåte" lød det fra den utbrente sofaen. "En thriller har det vært. Jeg vet ikke , har det ikke det? Jeg ser på thrillere. Krimgåter liker jeg. De har en ettertenksom ro. men  dette har vært for mye av en thriller. Er du ikke enig?"

12 kommentarer:

  1. Tack för smakbiten!

    SvarSlett
  2. Jag har inte läst något av honom ännu, men första delen i serien står i min hylla :)

    SvarSlett
  3. Tack för smakebiten en ny författare för mig

    SvarSlett
  4. Känner inte till denna författare. Brukar heller inte följa bokserier kronologiskt, har fungerat bra hittills. Tack för smakebiten!

    SvarSlett
  5. Tack för smakbiten! En ny författaren för mig, blir nyfiken :)

    SvarSlett
  6. En ny titel för mig. Tack för smakbiten.

    SvarSlett
  7. vackert omslag! ny författare för mig. tack för smakebiten!

    SvarSlett
  8. Vilket fint omslag! Bara det gör mig nyfiken på boken :) Tack för smakebiten!

    SvarSlett
  9. Denen likte jeg godt. Ekstra bonus at han befinne seg på Hitra med karakterene sine innimellom. Ha en fin kveld Åslaug.:)

    SvarSlett
  10. Denna blev jag lite nyfiken på. Tack för smakbiten.

    SvarSlett