fredag 10. februar 2017

Oppsummering januar 2017

En noe forsinket oppsummering. Jeg har vært tre uker på Gran Canaria, og når jeg kom hjem fungerte ikke internett. Da jeg allerede hadde blogg/internettabstinens, ble det lange dager i påvente av at nytt modem skulle bli sendt. 
Som det kommer fram av lista, har jeg lest mange bøker fra tidligere år. Årsaken er at jeg bare hadde med et par bøker på reise, og da internett ikke fungerte der vi var, fikk jeg heller ikke lest bøkene jeg hadde lagt inn på Iphonen min. Da var det fint å gå i et " bibliotek" på leilighetshotellet vi bodde på, der folk legger igjen bøker. Mange av bøkene under er plukket fram derifra.

Norske bøker:
Romaner
Lars Mytting: Svøm med den som drukner. (Lest for andre gang.)
Mahmona Khan: Skitten snø 2011

Krim
Øystein Wiik: Dødelig applaus 2013
Sylvelin Vatle: Den 13.engelen 2016
Jørn Lier Horst: Blindgang 2015
Tom Egeland: Skyggelandet 1993

Utenlandske bøker:
Jan-Philipp Sendker: Kunsten å være den man er 2014
Mahmona Khan: Skitten snø 2011
Elisabeth Arden:Duften av mimosa 1995
Leah Fleming: Jenta under oliventreet 2014
Alice Peterson: Mandag til fredagsmannen 2011
Francine Rivers: Tamar 2002
Ane Riel: Harpiks 2015

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar