torsdag 7. november 2019

Heine Bakkeid: Vi skal ikke våkne (Krim)

Vi skal ikke våkne

I denne tredje boka i serien om avhørsleder Thorkild Aske, går turen til Island. Thorkilds far sitter i fengsel, dømt for drap på sin unge kjæreste. Nå er han alvorlig syk med kreftdiagnose, og Thorkild og søsteren Liz drar for å besøke ham.

Faren har vært aktiv miljøforkjemper i mange år, og har flere ganger vært i konflikt med politiet. Nå hevder han å være uskyldig dømt, noe som fører til at Thorkild ønsker å sette seg inn i saka. Han blir møtt av konspirasjonsteorier og  fabrikkerte sannheter, og føler seg ikke velkommen av verken politi eller andre på stedet.  Vi går innimellom bakover i historien til 1982, og vi skjønner gjennom disse tilbakeblikka etter hvert mer om hvordan søskenparet har opplevd oppveksten på Island, før moren tok dem med til Norge.

Thorkild er fortsatt ikke i psykisk balanse, og tyr fortsatt til antidepressive midler. Men han virker mer oppegående i denne romanen enn i de forige.  Søsteren Liz, som lever i et ekteskap med vold, blir en styrke for ham i jakten på å finne ut hva som har ført faren i fengsel.  Et interessant etterforskningsteam. 

Bakkeid skriver spennende krim, ispedd mange gode miljøskildringer underveis. Men det viser seg at Island ikke bare er idyll og varme kilder. Her ligger mange hemmeligheter skjult, og folket ønsker ikke å rote i fordums uoppklarte saker. En rolig krim, mørk og dyster, noe som passet meg svært godt akkurat nå.



Aschehoug
2019
476 sider
Lest som eBokBib

21 kommentarer:

  1. Jeg likte denne boka veldig godt, ja, hele serien forøvrig. Så veldig rolig synes jeg ikke den var, men veldig spennende.

    SvarSlett
  2. Husker at jeg kalte boken "jevnt spennende" noe som for meg betyr rolig krim, så jeg er enig med deg Åslaug. Med det antall flotte miljøskildringer og så pass sterkt mellommenneskelig fokus, så blir det jo ikke dramatikk og høyt actionnivå.

    SvarSlett
  3. Jeg likte godt alle de tre bøkene i serien :)

    SvarSlett
  4. Hvem som noen gang leser dette vitnesbyrdet i dag, skulle feire med meg og min familie, fordi det hele startet som en vits for noen mennesker og andre sa at det var umulig. Jeg heter Reidunn Olderløkken og er fra Ålesund, Norge, men jeg flytter til Chicago i USA sammen med min kone. Jeg er lykkelig gift med to barn og en nydelig kone. Noe forferdelig skjedde med familien min, da jeg mistet jobben og kona forlot huset mitt fordi jeg ikke kunne ta godt vare på meg selv og familiens behov. av henne og barna mine i det øyeblikket. Jeg klarte i ni år, ingen kone å forsørge meg for å ta godt vare på barna. Jeg prøver å sende en testmelding til min kone, men hun hindrer meg i å snakke med henne, jeg prøver å snakke med venninnen og familiemedlemmene, men vet fortsatt at en kan hjelpe meg, og jeg har sendt inn søknad senere til så mange firma, men de gjorde likevel ikke ring meg, før det kom en trofast dag som jeg aldri vil glemme i livet mitt. Da jeg møtte en gammel venn av meg som jeg forklarte alle mine vanskeligheter med, og han fortalte meg om en flott mann som hjalp ham med å få en god jobb i coca cola company og han fortalte at han er en stavebeslag, men jeg er en person som aldri tror på stavebeslag, men jeg bestemte meg for å prøve ham, og Drigbinovia instruerte meg og viste meg hva jeg skulle gjøre i løpet av de syv dagene av lunsj. Jeg følger alle instruksjonene og gjør det han ba meg om å gjøre det bra. Drigbinovia sørget for at alt gikk bra og min kone skulle se meg igjen etter det fantastiske arbeidet med Drigbonovia. Min kone ringer til meg med et ukjent nummer og ba om unnskyldning, og hun fortalte meg at hun virkelig savner meg og barna våre og min kone vender hjem. Og etter to dager Et selskap som jeg har sendt inn mitt takknemningsbrev som heter, nå er jeg sjef for paragon selskap i USA. Jeg anbefaler deg om du har problemer med å sende en melding til denne e-posten: doctorigbinovia93@gmail.com eller WhatsApp ham på +2348144480786 og du vil få det beste resultatet. Ta ting for gitt, og det vil bli tatt fra deg. Jeg ønsker deg det beste.......

    SvarSlett
  5. Hei, jeg tror aldri på trollformler i hele mitt liv før jeg møtte Dr.Amiso, jeg er lege fra yrke, 42 år gammel. Les vitnesbyrdene om mitt sanne liv. Jeg har en positiv intensjon om at denne informasjonen vil hjelpe alle som leser denne artikkelen akkurat nå å gjenopprette ødelagte ekteskap og gjenopprette tapte kjærlighetsforhold i løpet av to dager. Etter å ha vært sammen med Janne Anttila i årevis, slo han opp med meg, jeg gjorde alt for å få ham tilbake til å elske meg, men alt jeg gjorde var forgjeves, jeg ville ha ham tilbake så mye på grunn av kjærligheten jeg har til ham, jeg spurte ham med alt jeg har, jeg ga løfter, men han nektet. Jeg forklarte problemet mitt for kollegaen min på jobben, og hun foreslo at jeg heller ville kontakte en kjærlighets spellcaster som kunne hjelpe meg med å stave det tilbake, men jeg er den typen person som aldri trodde at kjærlighetspolitikken eksisterte eller fungerte, jeg hadde ikke valget, men å prøve det, jeg sendte e-post til spellcaster-kanalen, og han fortalte meg at det ikke var noe problem at alt gikk bra før tre dager, at eksen min ville komme tilbake til meg før tre dager, han kastet Love spell-delen i luft og overraskende forleden var det rundt 14.00. Eks-kjæresten min ringte meg på mobilen min, jeg var så overrasket over at jeg svarte på telefonen, og alt han sa var at han var så lei for alt som skjedde at han ville at jeg skulle komme tilbake til ham, at han elsker meg så mye . Jeg var så lykkelig, og det var slik vi begynte å leve sammen lykkelig. Prøv den store Dr.Amiso i dag, for kreft- eller skilsmissesaker, Jobbfremme og suksess, Helse- eller ekteskapelige problemer, Vil du bli kjent i verden, vinn rettssaker, din selskapet nekter å betale deg, noen form for problemer i det hele tatt, slutt å gråte, jeg fant ut at det å ta urtemedisinen sin det beste. Her er hvordan du kan nå ham hvis du trenger hjelp på: herbalisthome01@gmail.com

    SvarSlett
  6. Kraft til å bringe tilbake kjærligheten som gikk tapt, eller til å tiltrekke noen vi elsker. Å utføre kjærlighetsformler er en av de eldste magiske aktivitetene som er engasjert i av mennesker. Love Magic handler om å bringe tilbake lykke, så dette er delen av livet. Det er alltid indre grunner til hvorfor et par er (og hvorfor de ikke er det) i harmoni. Noen ganger kan det skje at til tross for kjærligheten mellom partnere, mangler harmoni, og forholdet tar slutt. Dr Ibinoba Love-magi er en perfekt sjanse til å fikse dette. Har du problemer med kjærlighetslivet ditt? Slagsmål? Disharmoni? Tenker du på å avslutte forholdet ditt? Ofte kan disse problemene løses Når du ikke er i stand til, til tross for mange forsøk på å komme sammen med drømmepartneren din, heter jeg Juliette.. Jeg er så spent på å få min ekskjæreste tilbake med hjelp av denne fantastiske Dr Ibinoba. Denne flotte mannen reddet mitt ødelagte ekteskap, og han har også hjulpet mange mennesker. Mannen min slo opp med meg ved å skilles fra meg for å gifte seg med en annen jente. Etter 5 år med ødelagt ekteskap får jeg fortsatt det som er mitt. Med hjelp fra dr Ibinoba, og nå er jeg glad for å dele med deg at det er noen der ute som kan redde ekteskapet ditt og bringe tilbake ditt ødelagte hjem, eks-forhold og ekteskap tilbake til deg hvis du har et forholds ekteskap eller helseproblem du kan kontakte til denne mannen på WhatsApp-nummeret hans: +2348085240869, e-post: dromionoba12@gmail.com

    SvarSlett
  7. Violeta Lindgrentorsdag, januar 19, 2023

    Akkurat som så mange andre mennesker, gir jeg hjertelig takk til Dr Isikolo for hans hjelp og løsning på problemene mine. Jeg ble blendet av sjalusi og usikkerhet, og det skapte kaos i forholdet mitt til forloveden min, og han kunne ikke motstå problemene mine og han forlot meg. Etter han skjønte jeg at jeg hadde gått for langt med alt jeg gjorde galt mot ham, bare til at han kunne flytte til en annen by, og jeg mistet alle midler til å prøve å nå ham og be om unnskyldning. På dette tidspunktet visste jeg at jeg trengte hjelp for å få ham tilbake, så jeg måtte kontakte Dr Isikolo. Han viste mye bekymring, og jeg fortalte ham alt og var enig i at jeg hadde feil, og han forsikret meg om å få ham tilbake og gjenopprette kjærligheten og lykken vi delte, noe han gjorde. Akkurat som lovet ringte Jessie meg etter 48 timer og jeg ba om unnskyldning for alt, og han inviterte meg over slik at vi kan finne på ting og være sammen igjen. Takk Dr Isikolo for alt og din oppriktighet i å hjelpe mennesker. Bare tekst ham via WhatsApp +2348133261196 eller send ham en e-post via: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvarSlett
  8. Store sjanser til å få mannen din tilbake til deg og barna dine ved hjelp av DR ISIKOLO.
    Mannen min forlot meg og våre 2 barn i ca 3 måneder. Jeg gikk gjennom mye smerte. Jeg prøvde alt mulig for å få ham til å komme tilbake til meg og barna, men ingenting fungerte. Det var virkelig en stressende periode for meg fordi jeg aldri ønsket å gå gjennom hjertesorgen. Jeg ble bedt om å få kontakt med en lege for å hjelpe meg, noe jeg gjorde, jeg var heldig å få DR ISIKOLO-kontakt som var i stand til å hjelpe meg, jeg kontaktet ham og forklarte ham alt og fulgte prosedyrene hans, og han gjorde det kjærlighetsgjenforeningsform som brakte mannen min tilbake til meg og barna hans på 2 dager. tusen takk DR ISIKOLO. Jeg setter stor pris på det du har gjort for meg. Her er kontakten hans hvis du kan ha behov for det ved å løse dine forholdsproblemer, send e-post: isikolosolutionhome@gmail.com eller send ham en SMS via WhatsApp på +2348133261196

    SvarSlett
  9. JEG FIKK MIN EKS TILBAKE MED DR DAWNS LØSNING
    Jeg kom i kontakt med DR DAWN gjennom en skriftlig attest om ham og kom også over mange attester om hvordan han hjelper andre med livet deres. Å komme tilbake med en eks er en av de mest intime følelsene som mange mennesker ville elske å oppleve, spesielt siden disse minnene med eksen vår alltid forvirrer tankene våre når noen andre gjør noen av de tingene som eksen vår pleide å gjøre. Jeg har vært aleneforsørger i nesten 6 år, og selv om min eksmann var borte fra barna mine, skulle jeg fortsatt ønske at han ville komme tilbake til meg en dag. Denne trylleformularen jeg møtte kjent som DR DAWN hjalp meg med mine ønsker, og jeg er glad for å si at jeg er tilbake med min eksmann. Resultatet manifesterte seg etter 48 timer, da han forsikret meg, og kjærligheten og forbindelsen vi delte ble utrolig gjenopprettet. Hvis du ønsker å komme tilbake med eksen din,
    *Hvis du ønsker å bli gravid.
    *Hvis du trenger å oppfylle ønsket ditt.
    kontakt denne store kjærlighetslegen på WhatsApp: +2349046229159
    E-post ( dawnacuna314@gmail.com)

    SvarSlett
  10. Jeg heter Lydia Kroos. Da mannen min forlot meg, var jeg traumatisert og knust og klarte ikke å ta meg selv på flere måneder. Jeg gjorde alt jeg kunne for å få ham tilbake, men til ingen nytte. Jeg dro til en annen by i håp om at jeg kunne begynne på nytt. Jeg kom i kontakt med en annen mann som jeg prøvde så godt jeg kunne å være sammen med, men det gikk ikke fordi jeg ikke kunne elske ham. Jeg visste at jeg fortsatt elsket og ville ha mannen min tilbake til meg. Så jeg begynte å søke etter hjelp, og det var da jeg fant DR ISIKOLO fra forskjellige synspunkter jeg leste om ham. Vi snakket sammen og jeg fikk ham til å forstå alt jeg trengte å vite, og jeg trodde på ham og fulgte prosedyrene. Han jobbet for meg og gjenopprettet kjærligheten og forbindelsen mellom meg og mannen min, og like etter 48 timer som han lovet, søkte mannen min etter meg og vi snakket sammen og han kom ned for å se meg hvor jeg er og vi fant opp ting og ble glade sammen igjen. DR ISIKOLO er pålitelig og han kan hjelpe deg også hvis du kontakter ham for noe. Bare tekst ham via WhatsApp +2348133261196 eller send ham en e-post via: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvarSlett
  11. Jeg har funnet en guddommelig hjelper som er veldig ekte, ærlig og gjør det han sier han vil gjøre, det tok noen dager før trolldommen min kom frem i lyset og resultatene er fantastiske ... velsigne deg og Guds bevart deg trygg og frisk . Jeg fikk tilbake eksen min ved hjelp av Dr Ilekhojie. Hele mitt liv har jeg aldri sett noe sånt som dette, jeg føler meg veldig glad og tilfreds med at jeg tok den riktige avgjørelsen. Det er så ekte og mektig!! Whatsapp ham direkte +2348147400259). Hvis du vil ha ubetinget kjærlighet, må du gi deg selv fullstendig. Kjærlighet er en forpliktelse, ikke en følelse. Kjenn forskjellen. Forhold krever seriøst engasjement som de fleste ikke har. Ekteskap er enda vanskeligere, og de fleste er ikke i stand til å håndtere ansvaret for å være lojale, trofaste, engasjerte og hengivne til din ektefelle og livet ditt sammen fordi det er din prioritet og ingenting annet betyr noe. Ta kontakt med Dr Ilekhojie og finn løsninger på ekteskaps- eller forholdsproblemer E-post: gethelp05@gmail.com

    SvarSlett
  12. Jeg vil takke en veldig snill og mektig synsk som brakte tilbake min ekskone som forlot meg hun fortalte meg at hun ville være alene og forlot meg og barna jeg var knust hver dag jeg fortsetter å tenke hvordan jeg ville leve uten henne en dag jeg var på nett da jeg fant gode vitnesbyrd om Dr. WALE, så kontaktet jeg ham. Han ba meg ikke bekymre meg, hun vil være tilbake innen noen uker etter at han hadde trollbundet kjærligheten. Jeg hadde denne vakre følelsen inni meg at alt vil bli bra igjen når Dr. WALE svarer på meg og ga meg instruksjonen hans, Til min største overraskelse neste uke var hun tilbake til meg og familien hun fortalte meg at hun var trist fordi hun ikke kunne bli gravid siden vi har prøvd, men Dr WALE har også løst at nå er hun gravid i fire uker. Jeg er så spent at jeg anbefaler ham at han er kraftig og kan hjelpe deg også med forskjellige problemer. kontakt via WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett
  13. Jeg giftet meg med skolekjæresten min, vi har begge to barn sammen. vi levde fint ikke før stemoren hans kom på besøk til oss. etter en uke hun dro, begynte mannen min å ha en morsom oppførsel mot meg. Jeg ble sjokkert og overrasket fordi jeg aldri visste hva jeg gjorde galt. han fortalte meg at han avslutter ekteskapet vårt, og han vil også ta barna med seg. fordi jeg visste at mannen min ikke var denne typen mann med dårlig hjerte, måtte jeg bare se etter en løsning i tide. det var slik jeg kom over DR WALE så mange gode vitnesbyrd om ham. så jeg kontaktet ham fortalte ham alt som foregikk med meg. DR WALE fortalte meg at han ville forberede en trolldom for meg, og han ba meg få noen ting som jeg betalte for dem. etter at han hadde trollbundet meg, viste han seg at stemoren min sto bak alt som har skjedd i ekteskapet vårt. hun gjorde en spell for atskilt jeg og mannen min, mannen min stemor er nå i skam. alt takket være DR WALE som kom til rett tid for å hjelpe meg ut av dette rotet. DR WALE er en god mann med sine ord. du også kan kontakte ham, og han vil bringe din lykke tilbake. WhatsApp/Viber +2347054019402 ELLER drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett
  14. Noen ganger skjer det dritt i ekteskapene våre, men det vil ikke alltid vare når vi kjemper for å få dem fikset, jeg hadde problemer med ekteskapet mitt juli 2021 det var en forferdelig opplevelse at jeg nesten mistet ekteskapet, mannen min trodde jeg var utro fordi jeg alltid motta telefoner fra jobben jeg prøvde å få ham til å forstå at de bare er kollegene mine han trodde aldri på meg han søkte om skilsmisse og papirene var ute, det var som en drøm for meg, men det var en realitet jeg trengte å stoppe ham fordi jeg elsker ham, det var et vakkert ekteskap og jeg kunne ikke engang forestille meg å forlate ekteskapet mitt, jeg måtte søke hjelp fra DR WALE jeg forklarte situasjonen min for ham og selvfølgelig hjalp han meg, han forberedte en kjærlighetsform for meg og forsikret meg om sikkerhet, Mannen min stoppe skilsmissen og elske meg igjen, Det er derfor jeg er her for å fortelle folk om DR WALE og hvordan han har hjulpet meg. Hvis du går gjennom problemer med ekteskap og forhold, er det bare å nå ham WhatsApp/Viber: ELLER E-post: drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett
  15. Noen ganger skjer det dritt i ekteskapene våre, men det vil ikke alltid vare når vi kjemper for å få dem fikset, jeg hadde problemer med ekteskapet mitt juli 2021 det var en forferdelig opplevelse at jeg nesten mistet ekteskapet, mannen min trodde jeg var utro fordi jeg alltid motta telefoner fra jobben jeg prøvde å få ham til å forstå at de bare er kollegene mine han trodde aldri på meg han søkte om skilsmisse og papirene var ute, det var som en drøm for meg, men det var en realitet jeg trengte å stoppe ham fordi jeg elsker ham, det var et vakkert ekteskap og jeg kunne ikke engang forestille meg å forlate ekteskapet mitt, jeg måtte søke hjelp fra DR WALE jeg forklarte situasjonen min for ham og selvfølgelig hjalp han meg, han forberedte en kjærlighetsform for meg og forsikret meg om sikkerhet, Mannen min stoppe skilsmissen og elske meg igjen, Det er derfor jeg er her for å fortelle folk om DR WALE og hvordan han har hjulpet meg. Hvis du går gjennom problemer med ekteskap og forhold, er det bare å nå ham WhatsApp/Viber: +2347054019402 ELLER E-post: drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett
  16. Mannen min pakket ut av huset for å bo sammen med en annen dame han møtte på nettet, og han sendte meg skilsmissepapirer. Jeg ønsket ikke skilsmisse på grunn av kjærligheten jeg har til mannen min, jeg vil ikke at familien min skal gå i stykker. Jeg mistenkte at kvinnen brukte en trolldom for å binde mannen min slik at han ikke kan komme tilbake til familien sin. Jeg lette etter tips om hvordan jeg kan vinne mannen min tilbake, og jeg kommer over en kommentar som sier at DR WALE hjalp henne med å få mannen tilbake etter flere måneders samlivsbrudd, og jeg tok WhatsApp-nummeret til DR WALE som var til stede på kommentaren og WhatsApp +2347054019402 ham om problemet mitt, og han svarte meg og hjelpe meg med å gjenopprette mannen min innen en uke, og akkurat nå er mannen min tilbake hos meg, og han er enda mer kjærlig og omsorgsfull. Du kan også kontakte DR WALE for å få hjelp på WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com DR WALE er den rette personen å kontakte om forholdet ditt eller ekteskapsproblemer, og han vil hjelpe deg med å få tilbake eksen din, og jeg er veldig glad for å vitne om hans gode arbeid

    SvarSlett
  17. Hei seere på nettet, jeg er her for å dele mitt vitnesbyrd om hvordan jeg ble hjulpet til å få min kone tilbake. Jeg var en juks og min kone tok meg flere ganger. Jeg prøvde å fikse meg selv og hver gang endte jeg opp med å jukse om og om igjen. Jeg skjønte vel ikke hva hun betydde for meg før hun hadde forlatt meg alene. Jeg begynte å finne en måte å få henne tilbake på, men ingenting ser ut til å fungere perfekt før jeg kom over en artikkel om DR WALE som hjalp mange mennesker globalt med å få tilbake forholdet. Jeg tok kontakt med ham på WhatsApp-nummeret hans via +2347054019402, og han forsikret meg om at min kone vil komme tilbake til meg innen noen uker med hans kraftige magi, og jeg betalte noen euro for materialene som trengs for arbeidet. Overraskende nok kom min kone hjem etter noen uker og sa at hun fortsatt elsker meg, og jeg sverget å aldri være utro mot henne lenger. Alt takket være DR WALE. WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett
  18. Dette er fantastisk!

    Mannen min er endelig tilbake til meg med så mye kjærlighet og respekt enn jeg noen gang hadde forventet. Med hjelp fra Dr Ilekhojie og forsoningsritualet fra hans forfedre, er mannen min tilbake etter så mange måneder med å ha bedt om skilsmisse. Først da vennen min ba meg kontakte Dr Ilekhojie for å få hjelp, trodde jeg at det ikke kom til å ende bra fordi jeg aldri trodde han kunne hjelpe etter å ha tapt penger med tidligere. Han forklarte meg tydelig og sørget også for at alt ble gjort fredelig og raskt. I løpet av nøyaktig 3 dager etter forsoningsritualet kom mannen min, som ikke har besvart telefonene mine på flere måneder, innom huset og ba oss om å avbryte skilsmisseplanene og bli en lykkelig familie igjen. Det har gått 2 måneder nå og ting blir bedre for hver dag som går. Takk Dr Ilekhojie for hjelpen. Du kan også få hjelp med ham. Telefonnummer/Whatsapp +2348147400259 eller e-post: gethelp05@gmail.com

    SvarSlett
  19. Jeg tok nesten livet mitt på grunn av mannen min som forlot meg og sluttet å ringe. Han sa at han ikke elsker meg lenger, jeg prøvde å tigge ham, men han vil ikke svare meg før vi hadde en kamp og slo opp i seks måneder, etter det innser jeg at jeg ikke kan dra uten ham. Jeg prøvde alt mulig for å få ham tilbake, men mislyktes. inntil jeg kom over denne mannen som heter DR WALE på nettet, kontaktet jeg ham og fortalte ham alt som har skjedd mellom meg og mannen min før vi skilte oss. Han spurte meg ikke så frykte at alt skal bli bra igjen. han ba meg betale for gjenstander som han ville brukt til å forberede kjærlighetsformularet for meg, og jeg betalte og fulgte alle råd og instruksjoner han ga meg. Etter å ha hjulpet meg med en kjærlighetsform, og se, kom mannen min tilbake innen en uke. ba meg om tilgivelse, jeg ble så overrasket over at trollformler som DR WALE fortsatt eksisterer. Hvis noen her trenger litt hjelp, med all oppriktighet, kontakt DR WALE i dag via WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com
    Du er faktisk den beste DR WALE takk for at du gjorde hjemmet mitt til et lykkelig hjem igjen. Jeg kan aldri slutte å snakke om deg sir. han er virkelig en flott mann, du kan kontakte ham for løsning for alle slags problemer som
    (én) lotteriformidling
    (to) eks tilbake
    (tre) bli gravid
    (fire) kur for enhver form for sykdom, sykdom og infeksjon
    Og mange andre kontakter denne flotte mannen i dag og får din
    Problemer løst 100%

    SvarSlett
  20. Det er et privilegium å dele dette mirakuløse vitnesbyrdet til verden. Mannen min skilte seg fra meg for femten måneder siden, og jeg har blitt fylt med anger fordi jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre for å rette opp problemer med mannen min. Jeg søkte etter hjelp på internett om hvordan jeg kunne få hjelp i ekteskapet mitt, og jeg oppdaget gode vitnere om DR WALE som har vært progressiv med trolldommene sine. Jeg tok kontakt med ham, og se, DR WALE, fortalte meg at han vil forberede en trolldom for meg som vil bringe tilbake mannen min. Jeg var skeptisk, men jeg hadde ikke noe annet valg enn å jobbe med ham. Etter å ha jobbet med DR WALE, noen dager senere, ringte mannen min at han kommer hjem og fra den dagen til dette øyeblikket har vi levd fredelig. Han er tilbake nå med så mye kjærlighet og omsorg. i dag er jeg glad for å fortelle dere alle at denne trylleformularen har kraften til å bringe elskere tilbake og det mest overraskende er at kjærligheten vår er veldig sterk nå, hver dag er lykke og glede. og det er ingenting som å være sammen med mannen du elsker. Jeg vil anbefale DR WALE på det sterkeste til alle der ute som trenger hjelp overhodet. Hvis du har problemer, kontakt DR WALE, jeg gir deg 100% garanti for at han vil hjelpe deg!!. Hans WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett
  21. Jeg vil bruke dette mediet til å takke den store tryllekunstneren DR WALE for å ha hentet tilbake min kjære mann. Da mannen min forlot meg og våre to barn for en annen kvinne, levde jeg i smerter fordi jeg elsker ham så høyt, jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, faktisk var jeg forvirret før jeg møtte en venninne av meg som heter Ella og jeg fortalte henne hva jeg gikk gjennom, så fortalte hun meg at jeg ikke skulle bekymre meg for at hun også gikk gjennom det samme problemet, men i hennes tilfelle var det kjæresten, så tok hun meg med til en spiritist, en trylleformler, ved navn DR WALE som hjalp henne med tilbake kjæresten hennes, da jeg kontaktet DR WALE på WhatsApp +2347054019402 fortalte jeg ham problemene mine, etter det fortalte han meg hva jeg skulle gjøre og han sa etter at jeg har gjort det han fortalte meg, etter noen uker vil mannen min komme krypende videre knærne hans ber meg om å tilgi ham. Etter noen uker kom mannen min og begynte å tigge meg, jeg hadde aldri forventet at det skulle skje så fort, jeg banket på døren min, da jeg åpnet døren, så jeg til min største overraskelse mannen min på knærne tigge meg og vår barn til å tilgi ham.
    Han kurerer også alle slags sykdommer, inkludert den som er oppført nedenfor,
    1. HIV / AIDS.
    2. HERPES 1/2.
    3. KREFT.
    4. ALS (Lou Gehrigs sykdom).
    5. Hepatitt B.
    6. HYPERTENSJON.
    7. LAVT SÆDANTALL.
    8. ASTHMA.
    9. VIRGINIA PROBLEM.
    10. DIARÉ.
    11. STØYL.
    12. KJØLSÅR.
    13. SLAG.

    Og han kastet også følgende trollformler,

    1. du vil ha et godt ekteskap,
    2. du er en politiker og trenger beskyttelse,
    3. du trenger en kjærlighetsform,
    4. du ønsker å være en rik mann eller kvinne,
    5. du vil at partneren din skal elske deg,
    6. du leter etter kone eller mann,
    7. du ønsker å jobbe med visum til et hvilket som helst land du ønsker,
    8. du er en forretningsmann eller kvinne og vil at bedriften din skal flytte,
    9. du vil at sjefen din skal elske deg,
    10. du vil at din mann eller kone skal tilbe deg,
    11 Du trenger en jobbformidling,
    12 Du trenger forfremmelse i jobben din,
    Alle som har problemer oppført ovenfor, bør kontakte DR WALE, den store trylleformularen. Kontakt ham via WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett