torsdag 1. mai 2014

Oppsummering april 2014


Kom mai du skjønne milde! En nydelig maimorgen, med skinnende sol og en liten haglbyge nettopp. Tid for oppsummering av aprils lesemåned. Mange bøker dukket opp, så bunken med uleste bøker øker. Men det er bare å glede seg over!



Lest:
Ford, Jamie: Sanger til Willow Frost
Kinsella, Sophie: Jeg har nummeret ditt
Theorin, Johan: Gravrøys
Oikonomki, Anne Bergset: Smådjevlane
Holterman, Sonja: Frostgraven
Pateman, R.S: Hva skjedde ned Amy?
Adler - Olsen, Jussi: Kvinnen i buret
Kjølner,Lene Lauritzen:Høyt henger de
Celona, Marjorie: Hvorfor! 
Constantini, Roberto: Du er Ondskap
Persen, Karin Bjørset: Nedlagte brudepiker
Kehlmann, Daniel:Jeg & Kaminski
Bivald, Katarina: Leserne i Broken Wheel anbefaler


Fått fra forlag:
Gyldendal:
Bivald, Katarina: Leserne i Broken Wheel anbefaler

Samlaget:
Oiokonomaki, Anne Bergset: Smådjevlane

Juritzen forlag:
Tan, Amy: Forundringens dal - Ikke lest
Celona, Marjorie: Hvorfor
Holtermann, Sonja: Frostgraven

Kjøpt:
Bonus i bokklubben
Dalen, Sidsel: 21 dager

Vunnet i Give away:
Johanna Tydell: I taket lyser stjernene - leser nå
 

6 kommentarer:

  1. Du er ein ræser til å lese !
    Bra at mai startar med fint ver.
    Det er kaldt og litt snø i lufta her, men eg er optimistisk
    og trur på varmare ver snarast.

    God 1. mai frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. 13 bøker er veldig bra! Jeg har lest 3 av de du nevner. Så heldig du er som både har fått bøker fra forlag og vunnet giveaway. Ha en fin 1. Mai :)

    SvarSlett
  3. 13 bøker er bra. Jeg har lest fire av dem (Høyt henger de, Frostgraven, Kvinen i buret og Nedlaget brudepiker. ) Har to på vent: Sanger fra Willow Frost og den Kretaboka om smådjevlene. Og så vil jeg lese : Du er ondskap… Likte du den?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg skrev en kort omtale av Du er ondskap for et par uker siden. Ikke akkurat min gate.

      Slett
  4. For en flott lesemåned du har hatt! Jeg har lest 6 av de samme bøkene som deg, så vi har ganske lik smak. Også har jeg plukket opp noen tips fra deg, den siste på listen din venter jeg på på biblioteket. Håper du har hatt en fin start på mai måned :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Fint å kunne tipse hverandre med boktips. Det er fordelen med å følge andre bloggere, syns jeg. Håper du har hatt en fin dag.

      Slett