tirsdag 26. august 2014

Boken på vent. Mange bøker!

Tillater meg denne tirsdagen, å vise til innlegget mitt om Hagefest i Adrianstua søndag, da jeg fikk tips om mange bøker jeg vil lese der. Adrianstua



Bøker jeg gjerne vil lese er blant anna diktsamlingen "Vårar seinare" av Anna Kleiva, barne/ungdomsboken "Supersommer" av Nina Grøntvedt. Boken om "Operasjon sjøldisiplin" av Agnes Ravatn er vel noe alle og enhver bør lese. Og selvfølgelig Anna B. Ragdes siste bok.
Det blir en travel lesehøst, ser jeg!

Se flere bøker på vent hos Beathe.beathesbokhylle

4 kommentarer:

  1. Ikke lest noen av de du nevner. Ha en fin tirsdag!

    SvarSlett
  2. Operasjon sjøldisiplin har jeg satt på leselisten. Det hadde vært fint om den kunne lære meg å sette ting mer i system og gjøre dem når jeg hadde planlagt :-) Anne Ragdes bok skal jeg også lese, men de andre hadde jeg ikke hørt om så de må jeg slå opp :-) Ønsker deg en fin dag, Åslaug!

    SvarSlett
  3. Ja, det var ikke få forfattere som stilte opp på den hagefesten :)

    SvarSlett
  4. Ja, en kommer garantert ikke til å stå uten lesestoff denne høsten, det er helt sikkert.

    SvarSlett