torsdag 5. februar 2015

Influensa - Mammutsalg



Etter en uke delvis i senga, delvis på sofaen, med alle symptomer på en kraftig influensa, må jeg prøve å komme meg opp i dag. Skjelven og med" gangsperre" i magen etter hostekuler natt og dag.

Mammut-salget er i gang, og som vanlig kribler det når katalogene kommer. Men jeg har allerede tatt min avgjørelse: Ingen flere bøker nå. Hovedgrunnen er at det ikke er plass for flere i bokhyllene mine. Jeg har muligheten til å ta i mot en eller annen boken fra forlaga, ellers må jeg nok satse på biblioteket. Og det er så absolutt greit!


Så kjøp av bøker er det slutt på. (Tror jeg),
.


 

6 kommentarer:

  1. Javisst er det fristende med bokkataloger og mammutsalg! Men jeg også har tenkt å begrense meg med kjøp. Har et gavekort som jeg tenkte å bruke under februarsalget. ;)
    Riktig god bedring til deg!

    SvarSlett
  2. Jeg håper du blir raskt bedre nå!
    Jeg har heller ikke tenkt å kjøpe noen bøker, men det er litt "tror jeg" her og. For plutselig går jeg forbi en bokhandel og kjenner fristelsene strømme på :-)

    SvarSlett
  3. Jeg har sett meg ut to bøker jeg lenge har gått rundt og ønsket meg. Atlas over fjerne øyer og Langt fra stammen. - Men alt annet styrer jeg unna.

    God bedring :)

    SvarSlett
  4. I dag har vi det på samme måte. Mammutavisen er lagt pent ned i papirbosset, og influensaen kribler. For meg er det første dag, så jeg håper det er et skremmeskudd. Jeg merker at jeg er syk når jeg ikke orker å ta min daglige bloggrunde :) God bedring, håper det er over for din del, for denne gang :)

    SvarSlett
  5. Har bladd gjennom katalogen og har vaksinert meg mot kjøpegalskap. Men det er en bok jeg kan tenke meg.. så vi får se.
    God bedring.:)

    SvarSlett
  6. Uff, håpe du får influensaen ut av kroppen snart.
    Det er nok bra du held deg i ro og ikkje tek ut for tidleg.
    Eg ser ikkje heilt for meg at du sluttar å kjøpe bøker, du som les så mykje....

    Godbetringsklem frå Anne-Mari

    SvarSlett