mandag 28. mars 2016

Svipptur til Berlin





Da er påsken over, feriegjestene har forlatt huset, sola skinner, det blomstrer i hagen, svartrosten synger nesten døgnet rundt  og det lukter vår!  Og jeg skal begynne å pakke en liten koffert for å ta turen til Berlin fra torsdag til søndag. Mine to døtre skal være reisefølge, og jeg gleder meg stort! Den yngste av dem har studert der og kjenner byen godt, den andre har ikke vært der. Sjøl har jeg vært der noen ganger, og liker byen bedre og bedre. Vi skal bo i Prenzlauer Berg, en herlig bydel. Vi har planer om både det ene og andre, men vi får se hva vi rekker. Et lite referat etter turen kommer nok.

4 kommentarer:

  1. Jeg drømmer meg tilbake til Berlin. Har bare vært der en gang, og vet jeg har mye ugjort. Gleder meg til å lese om turen deres. God tur!

    SvarSlett
  2. God tur til Berlin,
    ein by eg vil besøke igjen.

    SvarSlett