onsdag 5. juni 2019

HVA LESER JEG NÅ? Sannelig ikke enkelt å velge.

Nå er det blitt en svær bokbunke igjen. Var innom biblioteket i dag - og da ble det som vanlig noen bøker ekstra, pluss de jeg har bestilt via Samsøk. Og det ligger fortsatt en hel haug uleste her fra før. Her er en fin blanding bøker; krim, litteraturhistorie, om nær døden opplevelser, latin-amerikansk kjærlighet, om lengsel etter nærhet, om frihet, sex og søsterskap osv....Jeg gleder meg til å sette igang. Men jeg har også planlagt å bli ferdig med Ketil Bjørnstads Nittitallet, som jeg er midt inne i,  så her blir det litt dobbeltlesing. Ikke uvanlig at jeg leser flere bøker samtidig.

Sommerværet er tilbake, så i pinsen blir det lesing i kosekroken på terrassen, tenker jeg.

 

1 kommentar:

  1. Jeg leser ofte i forskjellige bøker - avhengig av stemningen.
    Ha fantastiske pinse. Her er været så fint. Alt er grønt og blomster.
    Hilsen til deg.
    Viola

    SvarSlett