mandag 1. juli 2019

Oppsummering juni 2019


Juni avslutter med høstlig vær, regn og surt! Har likevel hatt noen fine dager innimellom, og ikke minst opplevd en utrolig vokster nå det gjelder planter og trær. Mye skjer privat, så dette blir bare en kort oppsummering.

Norske bøker:
Ketil Bjørnstad: Nittitallet 2018
Jan H. Landro: Frå Nora til Karl Ove 2017
Bjørn Esben Almaas: Den gode vennen 2019
Karl Ove Knausgård: Fuglene under himmelen 2019
Britt Karin Larsen: Berøringen 2019
Anne Bitsch: Brev til en ufødt datter 2018
Gøril Emilie Hellen: Portnerboligen 2019
Maria Sand: Malurtveien 10 2019

Utenlandske bøker:
Tommi Kinnunen: Skår 2019
Mareike Krugel:En nsten perfekt dag 2019
Lucinda Riley: Sommerfuglhuset 2019
Maggie O Farrell: jeg er, jeg er, jeg er 2019
Isabell Allende: Etter vinteren 2019
Helen Garner:Gjesterommet 2017


2 kommentarer:

  1. Så mange bøker du likevel har fått lest.
    Været nå innbyr også til lesing, lesing..te og pledd.
    Har lest kun Gjesterommet av dine, men har Portnerboligen, Malurtveien og Brev til en ufødt datter på vent.
    Ønsker deg en god lesesommer:)

    SvarSlett
  2. BEST ONLINE LOVE SPELL CASTER Å FÅ DIN EX LOVER, HUSBAND, WIFE, GIRLFRIEND ELLER BOYFRIEND BACK. Legg til ham på WHATSAPP: +2349083639501
     -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
    Hei Alle er Christian Hofman, er fra USA. Jeg jobber for Apache Corporations internasjonalt, jeg møtte Baba Nosa på min tur til Afrika, jeg dro dit for en kontrakt Forhandlinger og jeg mistet for et annet selskap, jeg var ødelagt og ødelagt, og bare for noen måneder siden, hadde jeg nettopp blitt skilt, min kone dro med barna mine og denne jobben var min vei tilbake til et godt liv og å få familien min tilbake. Etter min konsultasjon med Baba Nosa, utførte han en stave for meg, og jeg fikk kontrakten, og noen måneder senere kom min kone og barn tilbake til meg, og jeg skylde det hele til åndelig spekulasjoner og krefter i Baba Nosa. Jeg er en testator av baba Nosa, en åndelig far til mange store menn. for noen av dine åndelige problemer og det vil bli løst. Han kan gjøre deg rik uten blodritualer, ta tilbake din ex_husband, ex_wife, ex _boyfriend eller kjæreste bare hvis du kan tekst eller WhatsApp baba Nosa i dag på
             2349083639501. hvis du har problemer med følgende?
    (1) Hvis du vil ha din ex tilbake.
    (2) hvis du alltid har dårlige drømmer eller har sex på en drøm.
    (3) Du vil bli markedsført på kontoret din.
    (4) Hvis du trenger strøm til å vinne en rettssak
    (5) Enhver form for stave
    (7) Commanding tone stave
    (8) Beskyttelsesring
    (9) Reise suksess ring
    (10) Åndelig kraft for Guds menn
    (11) Slett din mann / kone til deg selv for alltid alene
    (12) Du vil at kvinner / menn skal løpe etter deg. (13) Hvis du vil ha et barn.
    (14) Du vil være rik uten blodritualer. (15) Hvis du trenger økonomisk hjelp.
    (16) Urtepleie
    (17) Hvis du ikke kan tilfredsstille din kones seksuelle lyst. på grunn av dårlig ereksjon.
    (18) Hvis du har en HIV AID-sykdom og makt til å kurere kreftproblemer, ring Baba Nosa på +2349083639501
    TRADITIONAL MEDICINE Herbal Home & Native Leger. Kontoradresse nr. 20 elfenbenbane, Ife Osun-stat ... k

    SvarSlett