onsdag 6. desember 2023

Oppsummering november 2023


En liten oppsummering må komme for november også. Jeg har vært ganske anonym som blogger, men det betyr ikke at jeg ikke leser bøker. Måneden har vært nydelig værmessig, og jeg har fartet mellom Buvika ved Gaulosen, sidegrein av Trondheimsfjorden, og Oppdal, fjellbygda.  

Norske bøker

Anniken Englun Jørgensen: Bare en natt til
Agnes Ravatn : Alle mot alle
Endre Osen Skjølberg: Fastlegen. Tro, håp og kjærlighet bak en dør
Jan Boris Stene: Nemesis
Maja Lunde: Vindumakeren
Lars Gisnås: Ingen enkel kunst
Kjell Erling Baraal: Cafe Tivoli
Lars Helle: Den som hengir seg til dejevelen
Monika Isakstuen: De små jentene
Maja Lunde: Lukkertid
Martin Erntsen: Men hvem er du
Grete Nestor: Trigger warning. Krimnoveller
Simon Stranger: Museet for modere og hjelpesmenn

Utenlanske bøker:
Lucinda Riley/ Harry Whittaker: Atlas
Sylvia Molley: Forvitringars
Dinah Jeffries: Nattoget til Marrakech

Annet:
Førjulsshow med Eggkleiva mannskor
Riksteateret: Tallak til Ingeborg
Trøndelag teater: Så som i himmelen, musical
Trondheim krimfestival i Justismuseet
Countrykonsert med Oppdal songlag, Oppdal kulturhus
Konsert i Kulturskolen Skaun







2 kommentarer:

  1. Synes du har lest mye og deltatt på flere fine arrangement:) Fk lørdag e det Forfatternes julemarked på biblioteket. Tenker meg dit en tur.:) Ønsker deg en fin desember Åslaug:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, er aktiv for tida. Glemte å nevne utstillingen jeg har vært med på. Skulle gjerne vært på biblioeket søndag, men rekker ikke over alt. God desember du også, Anita!

      Slett